2 Kasım 2014 Pazar

Hatice Artık Bakire Değil

Alında bu olay yeni olmuştu.Okullar ara tatile girmişti ve ben dersaneye gidiyordum.Orada süper bir kız vardı.Adı haticeydi.Aslında onun süper götüne gerkez hastaydı.Biz onla beraber dersten atıldık.Sonra yukarı çıktık ve orda kimse yoktu.Dersanenin yasak olan bir yeri vardı.
Oraya kimse giremezdi.Hatice bana ne yapacağız dedi.Bende azımdan istemeden bir anda sevişek lafı çıktı.Aslında oda istiyordu ama ben üzerine gitmek istemek istemedim.Sonra o bana yasak olan yeri gösterdi ve bura olurmu ded.Bende hayır bizim ev daha iyi.Evde kimse yoktu ve biz soyunduk.Aslında hatice bakireymiş.sexhikayeleri18.com
Benim odama girdik ve benim nerde yattığımı sordu bende gösterdim.Ben soyunmaya başladım o ise sadece bana bakıyordu bende ona soyuncaksan yapak .
dedim.Oise bana bakire olduğunu ve sadece götten olursa olurmuş dedi.Bende kabul ettim.Sonra soyunduk ve o benim serbes kalmamı istedi.Ama o muhteşem 31 şekiyordu.Sonra onu kandırmak için bira verdeim oda içti.kısa bir süre sonra bana yapamamı istedi bende yaptım ve saat 5 gibi eve gitdi ve bir daha yapmadık.

9 yorum:

  1. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin

      Sil
  2. merhaba kendine güvenen, seçici,cesur bayanlar: istanbuldan suat ben, yaşım 35 bakımlı atletik yapılı esmer tenli 1.73 boy 75 kiloda temizliğe önem veren düzenli spor yapan biriyim. sigara içki kullanmayan güvenilir sırdaş tecrübeli ve düzenli bir partner ihtiyacı hisseden, yoğun çalışma ortamından bunalıp kendini ödüllendirmek isteyen güzel bir masaj sonrası doyurucu bir sevişme ile noktalayıp yorgunluğunu atmak arzusu taşıyan özgür olgun bayanlar; eğer böyle biri yok diyorsanız yüzde 90 doğrudur:) fakat yüzde 10 luk kesimin içinde olduğum için rahatım bu konuda.inanmak size kalmış ispat etmek çok kolay. arayın veya sms atın tanışalım, tanışmadan tanımadan kimseyi yargılamak olmaz. mutlaka güvenilir birileri vardır buyrun buradayım işte: 0543 251 1181 whatsapp, viber mevcuttur, özelden de arayabilirsiniz tabi tanıyıncaya kadar.;) umudum88@windowslive.com mail, skype ve msn adresim ulaşın lütfen… yarıda kalmayacağınıza emin olabilirsiniz

    YanıtlaSil
  3. (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)
    Denizli ilinde oturan Bayan arkadaşlara kendi evlerinde masaj yaparak rahatlatma imkanı sunmaktayım. (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Kendi evlerinde masaj yaptırmaları kendilerini daha çok güvende hissetmelerinin gereği olarak bende rahat bir ortamda masaj hizmeti vererek müşterilerimin güvenini kazanmaktayım.(+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On)

    Gizlilik ve sır içerisinde Güvenle masaj yaptırmak isteyen bayan arkadaşlar bana ulaşınız.Sınırları çizmek senin elinde (Zevki doruklarda yaşamak istersen).(+90 553 875 00 10 ) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) Denizli de ikamet eden bayan arkadaşlar (+90 553 875 00 10) (Beş Beş Üç, Sekizyüz Yetmiş Beş, Sıfır Sıfır On) arayınız, mesaj atınız, gün ve saati belirleyip görüşelim. Ne dersin ???

    NOT; ERKEKLER, GAY’LER LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    TELEFON SOHBETİ İSTEYEN BAYANLAR LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    GİZLİ NUMARADAN ARAMALARA KAPALIDIR. LÜTFEN ARAMAYIN !!!
    (YAZDIKLARIMI OKUYUP ANLAYAN BAYANLARA MESAJIM)
    (denizliburak2020@gmail.com)

    YanıtlaSil
  4. Selam Ferhat ben Urfalı tirciyim 36 yaş esmerim 175 boyunda benimle Arkadaş olacak bayan arıyorum işte numaram arayın veya çağrı at ben sizi arim 05322881621

    YanıtlaSil
  5. 3G VE WATSAP VAR 5497442499 ankaradan dış görünüşe ve maddiyata önem vermeyen sxi ma ddiyata katmayan reelde anal oral veya vajinal sx için 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan yeri olan cinselliğine sexe arzularına ve isteklerine gem vurmayan ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen yalanmayı ve yalamayı çok seven azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayan ariyorum. boyu posu kilosu güzel çirkin evli bekar d ul genç yaşlı nişanlı bakire hamile lez farketmez. gizlilik hijyen güven önemli.reelde vajinal sx yapmadan sadece anal veya oral sx yapmak yada sevişmek ayak parmaklarından saç köklerine kadar tepeden tırnağa heryerini saatlerce yalatmak ve yalamak isteyen ankaralı 15-65 arası yeri olan bacakları poposu güzel kalçaları sxi yuvarlak göğüsleri iri dik olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlarada açığım duyrulur.ilanımla gerçekten ciddi olarak ilgilenen eşinden,sevgilisinden,kocasından,erkek arkadaşından veya nişanlısından yeteri kadar ilgi ve alaka görmeyen sx konusunda memnun olmayan doymayan zevk almayan orgazm olamayan zevkten inim inim inleyemeyen boşalıp rahatlayamayan kadınlığıı yaşayamayan kendini yanlız ve mutsuz hisseden yada gerçekten yanlız ve mutsuz olan sxte memnun olmayan iyi ve doyurucu bir sxe orgazma zevke boşalıp rahatlamaya doymaya zevkten inim inim inlemeye defalarca orgazm olmaya hasret kalan acıkan susayan ihtiyacı olan ankaralı 15-65 arası bacakları ve poposu güzel kalçaları sxi ve yuvarlak göğüsleri iri ve dik olan heryaş ve kesimden yeri olan azgın sxi tangalı türbanlı reelci bayanlar bana 7 gün 24 saat çekinmeden ulaşabilir tel çağrı mesaj bekliyorum azginbekar@hotmail.com 3g var 5497442499 NOT : 3g de 31 izlemek kendinide izletmek isteyen 3g si olan 3g açacak olan 31 izlemeyi kendinide izletmeyi seven 15-65 arası ankaralı azgın sxi tangalı kapalı bayanlardan 7 gün 24 saat tel çagrı mesaj bekliyorum gizlilik güven garanti 5497442499 WATSAP 3g var

    YanıtlaSil
  6. İstanbul içi görüşmek isteyen bayanlar arayın herşeyi yaşayalım tamamen zevkine gizlilik içinde 05392731364

    YanıtlaSil
  7. Gaziantepten bayanlar arasın 05378722749

    YanıtlaSil
  8. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil